Wednesday, April 20, 2011

Ketulinan Kebaikanku :P


Ketulinan kebaikanku.
I found him yesterday. 
^_~

Malam semalam dan pagi ini sangat memenatkan. Kemas harta karun sebab hari ini hari terakhir simpan barang dalam stor. Waktu untuk mengulangkaji bazir begitu saja. Padahal banyak lagi virus yang saya belum baca. Saya memerlukan dua beg tarik, dua buah kotak, sebuah kontena besar, sebuah beg guni untuk memuatkan harta karun saya. Oh ya, sebuah beg recycle untuk kasut-kasut saya. Saya juga akan mengangkut sebuah beg guni sepanjang lawatan ke VRI dan voluntary vet ke zoo melaka nanti. Tidak termasuk sebuah beg hiking. Eya, banyak kan. -.- Dah lah pindah pergi blok 5. Nasib baik ada bantuan trolly PT. Saya juga ingin mengucapkan setinggi penghargaaan kepada sahabat baik saya Pamela, roomate saya intan dan makcik2 cleaner blok 4B atas bantuan mengusung kotak dari tingkat satu ke bawah.

P/S: Siapa lelaki dalam gambar tu? Kamu cari lah sendiri.. Dalam hati ada kota keriangan~ Lalalalalala... Happy Study Virology yo!

P.S.S: wish i had a mango tree in my backyard...

P.S.S: in case u read this post for second time, i decided to crayon his face. Just for safe~ Oh ketulinan kebaikanku, baik2 belajar. Kamu nampak sangat PERFECT! 


2 comments:

bom said...

lot!!! sape ni??? nak tau!! cecite cecite!!

Siti Shakinna Chu said...

KETULINAN KEBAIKANKU :P

Daisypath Friendship tickers