Sunday, July 25, 2010

Susah nak luahkan. Aku Takut bila aku luah, orang lain salah faham. Rasa macam nak nangis je. Manusia ni banyak ragam kan. Aku pun banyak juga ragamnya, songgehnya.. So, ini jadi ikhtibar buat aku how to react and respond dengan sesuatu kelak. Yang penting Lot, ko jangan lah nak banyak songgeh, complain etc etc. Just go with the flow, and  instead of just complaining, try giving some ideas and solution too. Aku pun manusia biasa juga. selalu alpa. So, ingatlah Lot, bila dorang lukakan hati ko, buat ko terasa.. Fikir balik, ko pun pernah buat dorang terluka dan terasa. 

Ya Allah, 
Bantulah hamba-Mu ini.
Lapangkanlah dadaku. 
permudahkanlah semua urusanku. 
Amin.

P/S: Currently in love with 'you are beautiful'. And I miss my BFF. It's been ages since we hangout. i hope you're doing fine. Sorry, raya ni aku x balik sabah lagi. November pun x confirm lagi. sabarlah, tahun ni ja. tahun depan aku free sudah ni. Cukuplah 1 tahun setengah mem-busy-kan diri. And i'm sure gonna miss this 'busyness'. Oh ya, aku juga sendiri juga pula minta hidup macam ni coz dulu aku selalu berdoa pada Tuhan to make my life more interesting and busy coz aku rasa hidup aku ordinary jak dulu. BOSAN. sekarang.. naa~ ambik ko lot.



2 comments:

eastiharah said...

hehehhehe...busyness is the best teacher who teach u bout time management..it's fun..u'll bored if u're not busy after this..believe me..=)

Joe Jr. said...

miss u too.... too bad u couldnt go back to sabah.... miss hanging out wit u... calling pun jarang da kita as both of us busy wit our own thing... yeah, nnt 3rd year mna da ble busy2 mo bt kj lain... hv to focus on our study jg... xda kmi kesan jnior nama saddam... i try cri g...

Daisypath Friendship tickers