Tuesday, March 8, 2011

Doa if you really want him to be yours.

Saya nak simpan doa ni,, nanti kalau perlu guna.. hehe



Ya Tuhan, kalau dia memang jodohku,dekatkanlah….
Tapi kalau bukan jodohku,maka jodohkanlah…
Jika dia tidak berjodoh denganku,maka jadikanlah kami jodoh…
Kalau dia bukan jodohku,jangan sampai dia dapat jodoh yang lain selain aku…
Kalau dia tidak bisa dijodohkan denganku,jan
gan sampai dia dapat jodoh yang lain, biarkan dia tidakberjodoh sama seperti diriku,
Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh,jodohkanlah kami kembali…
Kalau dia jodoh orang lain,putuskanlah, Jodohkanlah denganku.
Jika dia tetap menjadi jodoh orang lain,biar orang itu ketemu jodoh dengan yang lain dan kemudian Jodohkanlah kembali dia dengan ku…

Macam ZATTY kata macam bongok je.. tapi.. kalau dah kita suka dan yakin sangat dialah lelaki terbaik buat kita,, nak buat macam mana kan?? Dan macam mana kita nak tahu dia lah yang terbaik buat kita? mcam bikin confuse je kan.. 

P/S: Dah masuk 20 ni, kerap fikir soal hati. Ngek tul!

2 comments:

misz pink said...

haha,,,ak pn copy dr internet je lot,,
jo kte same2 amalkan doa ni k!
haha

Shakina Chu said...

hahaha.. mari kita sama2 amalkan.. :DD entah makbul ke dok.. dah lah minta doa org putus jodoh.. haha