Monday, November 2, 2009

Typical mum-daughter call



Salam.
lately i've been very busy studying for my final.
I bet all of u are the same too.
I'm so stress out u know.
Not just because of exam, its also b'coz of my hols.
Like i said in my previous post. with all the brainwash-by-big-sis stuff..haha
my mom just call just now.
Like usual, asking how her daughter is doing? suda makan? suda mandi? (ini pun mau d tanya..haha)
Ini la ba~ mama kn..
Ngeeeeeeee.. Then tanya lagi about the perawatan wanita aka jamu mustika ratu yang dia belikan.
Sudah habis makan ka belum. I said, belum habis lagi.
Apa lagi, kena leter la. coz benda tu sudah sebulan belum habis2 lagi..haha
Dia suruh habiskan so that my period will come regularly.. Mummy..mummy.. haiz
I whine to her about my study and asking her to pray for me.
My mom bagi la kata2 semangat, suruh saya faham, bukan hafal!
then cakap hari2 mumy dia untuk ko.. huhu.. terharu..
pastu, cerita about my sis, wawa. She's taking part on her kindergarden show.
Too bad I can't be there watching her perform..huhu..
Then, cerita pasal my cuzzie annie mahu kahwin this coming 21st nov,,
I haven't buy clothes for the weds n FYI, i am chubbier than b4!!.. terpaksa diet ni..hoho
Saya confirm balik 18 nov and will be back 28 nov at KL then 30 nov will be in kelantan.
Happy!!!
ok la. i need to continue my physiology. This cardiac thingy really2 make my head twisted. huhu

xx00xx00 (^+^)vv

P/S: Lately, i've been wondering about being married. Living with the person u love. Everyday u wake up, U'll wake up next to the person u love. How lovely is that?? Ngee.. Ni sebab tengok ' They kissed again' la ni..huhu.. kalau ikut Islam, ada perasaan macam ni, patut mendirikan rumahtangga suda nie. Tapi mahu kahwin dengan sapa? calon pun xda..Hahaha.. lot..lot.. pandai la ko sana.. study dulu! baru fikir pasal kahwin. JPA melarang pelajar under dia kahwin. hahaha







My mummy and Wawa whom i miss dearly..
Huhu..




































No comments:

Daisypath Friendship tickers